قومی آرٹ فیسٹیول ، میں کٹھوعہ ضلع کے پانچ طلباء کی کارکردگی

50

ن سی ای آر ٹی نے یکم جنوری سے 12 جنوری 2022 تک نیشنل آرٹ فیسٹیول منایا جو کہ محکمہ اسکولی تعلیم اور خواندگی اور حکومت ہند کی وزارت تعلیم کی طرف سے اٹھایا گیا ایک قابل ستائش قدم ہے۔ اس میں نو مختلف کیٹیگریز میں مقابلے منعقد کیے جاتے ہیں جس میں لڑکے اور لڑکیاں دونوں اپنی اپنی سطح پر حصہ لیتے ہیں۔ کالا اتسو 2015 سے منعقد کیا جا رہا ہے۔ اس کا بنیادی مقصد طلباء کو ہندوستان کی مختلف ثقافتوں اور فنون سے متعارف کرانا ہے کیونکہ ہندوستان تنوع سے بھرا ہوا ہے۔ قومی سطح تک کارکردگی کوئی عام بات نہیں ہے۔ یہ طلباء کے ساتھ ساتھ اساتذہ کی محنت کی عکاسی کرتا ہے۔
کٹھوعہ ضلع بھی اس میں پورے جوش و خروش کے ساتھ حصہ لے رہا تھا، ستمبر 2021 سے اسکول کی سطح پر اور پھر علاقائی سطح کے ذریعے ضلعی سطح پر مقابلے منعقد ہوئے۔ کٹھوعہ ضلع سے کل 18 شرکاء نے دسمبر 2021 میں جموں ڈویژنل سطح پر حصہ لیا جن میں نو لڑکے اور نو لڑکیاں تھیں۔ کٹھوعہ کو جموں کے پورے دس اضلاع میں مختلف زمروں میں کل 13 انعامات ملے۔ 7 پہلا، 4 دوسرا اور 2 تیسرا۔ اس کے ساتھ ساتھ کٹھوعہ ضلع کو بہترین کارکردگی کی ٹرافی بھی دی گئی۔ ان تمام مقابلوں کا انعقاد اعزازی چیف ایجوکیشن آفیسر جناب پی ایل نے کیا تھا۔ یہ تھاپا جی کی نگرانی میں ہو رہا تھا۔ سات طلباء یونین ٹیریٹری
انہوں نے سطح پر اپنی اچھی کارکردگی دکھائی اور پانچ طلباء نیشنل آرٹ فیسٹیول میں اپنا مقام حاصل کرنے میں کامیاب رہے۔ ZICC، کٹھوعہ، سنتوش شرما جی، ZICC، بنی، نریندر سنگھ جی، ZICC، برنوتی، رندھیر سنگھ جی اور پوری ٹیم۔ ZICC کے سبھی نے انتھک محنت کی، استاد کرن سلاتھیا جی، ڈاکٹر جیوتی سمبیال جی، سدیش سنگھ جی کے ساتھ ساتھ انہوں نے بھی بہت تعاون کیا۔ طلباء کو ہر سہولت فراہم کی گئی اور باہر سے ماہرین کو بلا کر تربیت دی گئی۔ پوری مشق ڈی آر سی، کٹھوعہ میں کی گئی۔
نیشنل آرٹ فیسٹیول میں حصہ لینے والے پانچ طالب علموں میں ہریشا (لوک رقص) گورنمنٹ گرلز ہائیر سیکنڈری اسکول، کٹھوعہ، وشال (لوک رقص) گورنمنٹ ہائی اسکول، پنیالگ، دیپک شرما (2 اور 3 ڈی) گورنمنٹ ہائر سیکنڈری اسکول، بدھی، شوبھا (پینٹنگ) لٹل اینجلس اسکول، کٹھوعہ، انیکشا بلوترا (لوک گانے) ماؤنٹ لٹرا زی، کٹھوعہ۔
کورونا وبا کی وجہ سے یہ مقابلہ جموں ٹیچر بھون سے ورچوئل موڈ میں منعقد کیا گیا۔ اس موقع پر کمپوزٹ ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کے ڈائریکٹر عزت مآب شری دیپ راج جی خود موجود تھے۔ انہوں نے تمام شرکاء کے حوصلے بلند کیے اور ان کے اچھے نتائج کی خواہش بھی کی۔ انہوں نے کہا کہ ایسے طلباء دوسروں کے لیے مشعل راہ بنتے ہیں۔
درحقیقت یہ چیف ایجوکیشن آفیسر عزت مآب جناب پی ایل۔ تھاپا جی کے تعاون کی عدم موجودگی میں ایسا نہیں ہو سکتا تھا۔ انہوں نے طلباء اور اساتذہ کی پوری ٹیم کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور مستقبل میں بھی ثقافتی اور تعلیمی سرگرمیوں میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔